090511

Mickans förslag är Allt. Så jag kör på det för den här gången... :)

Just nu känner jag mig lite förkyld, hängig helt enkelt. Jag har en stress som just nu visar sig som illamående. Det blir några tuffa 9 dagar framöver. Om 10 dagar får jag träffa Markus igen. Det känns otroligt tomt när han inte är här eller jag där, helgerna går så fort. Men snart är det sommar, och förhoppningsvis får vi träffas lite mer då..

Inatt drömde jag att vi var ute och golfade, jag var förvånansvärt duktig ^^ Gissar på att så inte är fallet när det väl ska visa sig...

Blä, så jekla ofokuserad så jag inte vet vad jag ska skriva mer. Oron/stressen + tankarna och saknad... Jag ska på studiebesök snart, sen jobba... Jag vill bara dra ner persiennerna och sova bort dagen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback