En dag i Prutt:ens tecken

What a day!

Programmering har alltid lyckats ge mig sjuk ångest! Jag har nog aldrig riktigt låtit mig ta den tiden jag behöver för att lära mig det. Varför valde jag då en kurs i javaprogrammering och programutvecklingsteknik nu då? Ja, du säg det!

Nej men seriöst, det är bra att kunna. Faktiskt kul också när det väl fungerar. Jag är dock lite besvärlig, jag behöver enormt stöd av lärare, assar och studiekamrater för att klara detta. Jag har köpt en enormt tjock nybörjarbok om Java, jag söker på nätet och jag.. men vad händer? Ångest!

Stor eloge till Jocke och Tora om de fortfarande vill vara mina vänner efter denna kurs!

Kanske får dra lite i kontakter utanför skolan också, java-samhörighet ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback