Gyckelcontest

Didn't last until the end. Tyvärr. Men jag och Jocke gjorde oss väl förtjänta av en varsin öl efter all programmering! Väl på puben, som tog plats i Media/CL's sektionslokal Sloken, träffar vi en massa andra medianer. Sara, Stefan, Kajsa, Jarle, Mikael, Målis osv osv. (ingen nämnd ingen glömd?) Galet trevligt att bara sitta ner, ta en öl, småprata och lyssna på musik. Innan jag gick hade tre gyckel framförts (med bravur!) och det var en uttalad tävling, men som jag nu inte var där och fick se slutet på.

Jag gick hem för att jag ville äta middag denna kväll (faktiskt) och ta det lite lugnt innan det är dags att kliva upp igen (åh detta eviga hjul) Nädå, jag gillar mitt hjul - alot!

Imorgon är det Medietekniks Branschdag! Hurra! Hela dagen på Nymble, see ya där!

(Trevlig kväll!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback