Kultur

Idag studsade jag upp som en pigg..piggelin! Solen lyste och jag var sugen på att inhandla solglasögon. Sagt och gjort, åkte in till stan och Mango för att köpa ett par shades jag spanat in. Ska lägga upp dem här senare, behöver smakråd, om jag ska behålla dem eller ej..

Sedan bar det av till Kulturhuset med Sara och Jocke för lite kultur! Vi såg en fotoutställning från Japan, bilder från 1930-talet till nuet. Lite häftigt. Sedan stannade vi där och fikade, såg ut över plattan.

Vi testade ett konstverk(?) som gick ut på att stoppa en vit och en svart boll i nå rör, som åkte genom hela Kulturhuset för att sedan avslöja vem som vann.. Sedan delades det ut peppande lappar av konstverket, eller ja, i alla fall till vinnaren ^^





Tack för en jättemysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback