Rallyskor

Min favorit-skoaffär är ju Bianco, som många vet. Sen jul har jag gått extra mycket och trånat i deeras fönster och butiker här i stan. En gång la jag blicken på dessa raringar och tyckte de var grymt coola. En annan gång såg jag att de fanns i grått med svarta ränder också och tänkte att dessa måste jag ha! Efter några sådana här vändor så beslutade jag mig idag för att faktiskt ta modet till mig och sätta de på mina fötter.

Skulle jag ramla, snubbla, halka, trilla, stå på huvudet? Ja vad skulle ske?

Jag blev kär. De gråa fanns inte i min strl (som tydligen i dessa skor är 37?) så butikstjejen gjorde ett bra jobb att sälja på mig de blå (de som jag faktiskt sedan första gången tyckte var riktigt coola). Eftersom jag är en sån svart-, grå- och vit-tokig tjej så sa hon att jag absolut skulle ha färg på fötterna. Efter några snabba tanke-flashar i mitt huvud som komponerade ihop outfitts till dessa så var jag övertygad.





Man lär sig hasa fram..
..man lär sig krypa..
..man lär sig stå..
..man lär sig gå..
..man lär sig springa..
..man lär sig att cykla..
..man lär sig att gå i höga klackar..

12 cm är mitt berg att bestiga just nu. Gimme luck!

Kommentarer
Postat av: Johanna Wirf

Jag älskar dom, bra val!

2010-04-23 @ 23:41:56
Postat av: Jenny

Men snart rubbas ditt Biancoberoende och byts ut mot Fornarina cravings!



Kul om du tittar förbi provisutförsäljningen. Då brukar man kunna komma över det ena och det andra för bara ett par hundralappar, riktiga material och

tillverkat i Italien! Sweet!

Postat av: Syrran

Men de där skorna blir du ju längre än mig! :)

Skulle ALDRIG klara av att gå i dem där. Jag klarar ju för fan knappt av att gå i converse. :p

2010-04-26 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback