Sol och kärlek

Dessa två ord i rubriken sammanfattar min dag, nästan. Jag vaknade upp med älskling som vanligt, dock ovanligt trött. Vi tog oss senare ner på stan för att Markus skulle shoppa inför resan till Tunisien. Markus, hans bror och far åker till Tunisien på golfresa imorgon. Vi har övervägt att packa ner mig i en liten väska, då jag visat att jag kan krypa ihop till en väldigt liten boll...

Det blev lite pryls på Stadium och sedan letade vi förgäves efter HTC Desire som älskling vill ha, men det får tydligen bli när han kommer hem igen då den inte finns ute nu. Så åt vi en varsin gudomligt god glass på
Montis innan Markus begav sig till jobbet.

Jag sitter nu hemma ensam och försöker komma över min otroliga trötthet denna dag. Funderar på att avrunda med en timme spinning på World Class Vasastan ikväll.

Ja nu vet ni var ni har mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback