Solöga

Solen har ju börjat titta fram igen. Marken är torr och vårskorna är inhandlade sen någon vecka sedan, så även vårjackan. Det som saknas när solen skiner är ju brillsen, shadesen, eller vad du nu vill kalla dem - solglasögonen.

Jag har ett litet problem varje år. Jag vet inte vad den bästa formen på solglasögonen är för mig. Jag har ett avlångt ansikte, medelstor näsa och lugg! Antingen ser näsan gigantisk ut, luggen ser ut att vara i vägen för solglasögonen, osv osv.

Jag måste verkligen ta reda på, färg och form - vad som passar bäst. Detta år. Who's with me on this quest? Jag behöver ett smakråd som är brutally honest. Eller ett par genuina tips om var man finner THE shades.

Got some?


Bild från
Mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback