Working girl

Jobbar som sagt i helgen. Varit fullt upp idag, när vi stängde och gick ifrån jobbet kom vi fram till att vi faktiskt inte hunnit prata med varandra alls. Jag tog ingen rast heller, så jobbade mina fem timmar i sträck. Det är helt ok. Kluriga frågor har kunderna bjudit på också, gör att jag vill läsa igenom hela "Hur funkar det?"

Så att jag sedan kan svara på frågorna helt utan tvivel, ja boken är en bibel! (rim)

Trött i fossingarna efter jobbet, började styra upp middag men som tidigare inlägg avslöjar - så blev den flyttad. Det betyder att jag ska se på tv, läsa en bok och bara vara Anna ikväll. Det är trevligt det med, men ser fram emot en galen vecka, både pluggvis och after school-vis. Sen kommer ju Markus hem igen på fredag! (ja, jag vet att han åkte nyss...) Chill!

Ring om ni vill hitta på någe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback