sjuk, sjukare...

Alla är tammetusan sjuka just nu känns det som. Själv fick jag den fina avslutande halsfluss/bihåleinflammationen i onsdagskväll. Torsdagskväll blev jag hämtad och skjutsad till akuten av pappa, fick pencillin. Halvdöd på fredagen, på bättringsvägen lördagen och idag sådär lagom matt och dann men pencillinet gör verkligen sitt. Hurra för meducin :D Syrran är också sjuk, stackarn, hosta har hon åkt på. Men det löser sig, Malin ;) Faster som varit sjuk också och vänner som varit förkylda o sjuka. Men det är väl bra, så slipper vi det i sommar sen! Jag är bara glad för att min låånga tid med nån förkylning/sjuk-grej hit och dit kanske är slut och jag kanske får vara frisk för en gångs skull...

Ja så det var min helg och så där.. Hur var din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback