Vänner

En sån vän har jag aldrig haft, men vet inte om jag velat ha? Jo velat ha har jag velat. Kanske vill? Men kanske inte kunnat, kanske inte kan. Vänner, det har jag :) Men just nu talar jag om sådana där riktiga vänner som man träffar jätteofta och ringer till och pratar med bara för att man behöver det. Ett behov, är det det, det är? I så fall skulle jag förstå. Jag har lätt för att vara ensam. Förutom när tankarna irrar. Men en sån jättebra vän, det skulle vara nåt. Tur att jag har Malin, för någon annan skulle aldrig kunna känna mig så bra som min syster gör. Tycker vi hörs för lite och ses för lite bara, men så blir det väl när våra liv ser så annrolunda ut. Malin är i alla fall den enda som vet allt om mig, älskar dig syrran.

Kommentarer
Postat av: Christoffer Adolphsson

Wee! Anna gör en comeback! ^^
Trodde du hade lagt ner bloggandet för gott =)

Postat av: Jenny!!

Har ledig dag idag.... alldeles underbart och nu har jag suttit och läst din blogg på morgonkvisten och blev genast sugen på att slå ihop ett gammalt klassgäng och ha lite kul ihop... kanske kan vänta någon månad tills det är lite varmare ute och sen får det bli favorit i repris av förra årets bravader... :D Saknar Te3b!!! Ha det allra allra bäst! Vi ses väl snart? Kramar!!

2007-03-23 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback