tokit bra!

Jag har numer, officiellt sommarlov! Snart får jag också veta om jag klarat Elektro'n och har jag det har jag därmed klarat av ettan! Vilken känsla, nästan som att ta studenten all over igen! Som alltid när något jobbigt är klart kommer man bara ihåg alla bra delar utav det. Tur är väl det, annars kanske vi inte återvänt i höst! Men det är ju så det är, alla goa människor - studenter och korridorsvänner bland annat som får en att orka med allt annat. Sån härlig stämning överallt, först plugga inne på rummet i korridoren och komma ut i köket sedan, laga mat tillsammans och skoja en massa ^^ Eller ses i skolan en hel helg för att plugga och sedan ta en tenta-öl när tentan är gjord. Det är fint!

Känns bra att ha det här. Men ska också bli hur fint som helst att komma hem till Enköping och catcha up lite med gamla gooa vänner och systeryster! Saknar er som satan. Finemang! Är så glad så jag faktiskt sitter här och ler, fånigt va? Haha, lyssnar på radio, skriver blogg o ler ^^

Härligt liv! Och just ja, tokit bra!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

FY FAN VAD DU ÄR BRA!!!!!!
jag skulle aldrig pallat... :P

2007-05-31 @ 21:32:15
Postat av: Jasmin

sorry men jag kan inte förrän efter 21a augusti, åker bort på lördag och är borta ytterst få och korta stunder förräns då.. :/

2007-06-06 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback