071121

Idag fyller Cissi och Niklas år! Grattis och hurra hurra hurra hurra! Födelsedagar och presentationer har definerat dagen. Hela dagen, mer eller mindre, gick åt till presentationer i nya kursen Kommunikativa Rum. Intressant och sövande.

Mina föräldrar ska till Irland, Dublin och hälsa på syrran i helgen. Jag ska dit lite senare, it will be great! Men syster vet inte om de har pepparkakor där, eller lussebullar men i alla fall så har de ingen glögg! Vad jag skulle ta mig till utan pepparkakor, lussebullar och glögg under vintern/julen har jag ingen aning om! Säkert något drastiskt... Så jag ska ta med nå flaskor glögg till syster i alla fall, kanske pepparkakor också. Lussebullar ska vara hembakade om jag ska ta med det, så tveksamt att det hinns med...

Jag köpte två böcker idag, en lättsam och glad bok som kan vara mys att läsa nu i höstmörkret och så Dan Browns I cirkelns mitt eftersom jag läst de andra av honom nu. För att sluta cirkeln liksom, ha..ha.

Full projektdag imorgon, presentationer på fredag och sen happy happy helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback