071125

Vilken helg! En bra helg. Lite halvtokig och galen om kvällarna men tyst och lugn på dagarna. Här vänder vi på dygnet. Idag kan jag tycka att jag har kunnat  "få ut mer" av helgen. Alltså varit mer aktiv, pluggat eller gjort någon nytta. Men å andra sidan så ska jag ju göra allt det i veckan som kommer, och jag har faktiskt haft en kul helg.

Ikväll blir det movie night med mig själv och Coca Cola Zero. Dricker nästan aldrig läsk och idag var jag bara såå sugen på just Cola Zero, I wonder why? Hehe. Eftersom Sagan om Ringen ska gå ikväll på televisionen så tänkte jag titta på den... Var ett tag sen och den är lagom bra för att hålla mig vaken.

I veckan som kommer ska två projekt jobbas med intensivt, det ska bli great! I helgen sedan, så jobbar jag i Enköping. Det är julmarknad på jobbet så lär bli galet mycket folk som ska äta. Vilket i sin tur resulterar i mycket disk och spill förstås! Första advent på söndag! Och fira lilla kusinen som fyller stora 18 år!

Jag mår så bra så jag nästan skäms.

Kommentarer
Postat av: john

mcguyver!

2007-11-28 @ 01:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback