071129

Detta mörker ute, med tillhörande snö, regn och kyla. Det gör inte gott för mig. Det måste vara det, är så trött... Äter mina vitaminer som jag ska, jag lovar. Känner att vi alla kommer ha ett välförtjänt jullov (eller julledighet om du hellre kallar det så...) snart. Nya fräscha tag inför en vårtermin känns bättre. Lite skoltrött nu ja.

Det som var mest givande med den här dagen var faktiskt informationsmötet om utlandsstudier 17-18:45. Glad att jag stannade, trots att jag flera gånger under dagen hävdade att det aldrig skulle gå på grund av min trötthet. Jag vill studera utomlands. Men var? Här har ju vi på Media en liten nackdel att vi inte funnits såå länge, yngsta programmet på skolan (civ.ing) så vi har nog färre studenter som varit iväg och det finns färre platser vi kan åka till om vi verkligen vill tillgodoräkna våra poäng. (det var en lång mening..) Jag har nog funderat och vill i alla fall åka till ett ställe, ett land där utbildningen hålls på Engelska i alla fall. Där utesluts hela Europa nästan. Schweiz hade lite engelska tror jag...hm. Men funderar väl lite på Singapore, Schweiz, Kina..kanske Holland? Lite kontraster där. Fundilura lite på det och snart sova tror jag. Ansökningar ska in innan 22 januari...

Imorgon åker jag till Enköping för att jobba i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback