080401

April april! Nej jag var varken lurat någon eller blivit lurad själv idag, tror jag? Nåväl. april har anlänt i alla fall och det med vårvädret! Nu sa ju visserligen min mor att det skulle kunna regna någe i veckan också men men... Annars är allt rätt bra. Jobbade i helgen med vissa svårigheter och vissa bra stunder. Jag säger bara det, prata inte ryska eller danska med dig, för förlåt men jag förstår inte då! Tokar...

Sen skola igen och jag får väl medge att det var svårt att gå upp igår morse, även denna morgon trots att den var sen... Denna helg är jag ledig! Hurra vad skönt det ska bli. Ska hänga med lyckopillret och så kanske syster kommer över till storstan för att hälsa på! Tackar ganska frekvent nej till jobb, men det gäller bara denna vecka, damn they want me. Nästa vecka kan jag jobba om så behövs! Då ska även helgen firas med en trip till Enköping...

Annars vågar jag nästan ana vårtecken lite överallt. Det är ljust på morgonen och kvällen, fåglarna kvittrar glatt, jackorna blir tunnare och folk börjar se på varann. Då uppstår även det här fenomenet med att folk går och blir kära. Kära stockholmare, kan ju låta fint i teorin men hey! Lite respekt ;)

Lite rolig/läskig händelse i tvättstugan idag också... Vet inte riktigt om jag ska bli smickrad eller rädd? Säger då det, flirtiga stockholmare - lite respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback