080411

Mja, fortfarande lite kluven är jag. Men jag försöker fokusera på de bra saker som händer och inte de jag mår dåligt av just nu. Får ta igen det sen, jisses, det är ju bara jag som sätter all press på mig. Lugna ner sig!

Just nu sitter jag i Enköping och glor. Mja inte världens roligaste stad men den innehåller några av de bästa människorna i världen. Mor min fyller år imorgon, då blir det (smörgås)tårta på tårta! Sedan kanske ut en sväng med Lisa, vi får se. Sedan bär det av mot Arlanda och jobb på söndag. Sedan ny vecka, woho!

Fått mitt sommarschema... V 22 pluggar jag till omtenta. V 23 jobbar jag och skriver omtenta på onsdagen. Sedan jobbar jag på Arlanda V 23 - 28. Helgen efter midsommar blir det nog jobb på Hamnfestivalen i Enköping. Sedan har jag ungefär en vecka på mig att packa och fixa det sista inför Singapore. Sedan kommer jag hem kring den 1:a december och ja.. sedan välkomnar vi väl år 2009 där någon gång ^^

Känns väldigt utstakat men oj vad jag vill att oväntade, bra grejer ska hända, så som alldeles nyligen... Sådant är tokbra. Mer tok till folket.

Kommentarer
Postat av:

Jo. Jag ska nog hitta på lite bra grejer till dig :) De kanske inte är allt för oväntade, men jag ska nog se till att det blir riktigt bra iallafall

2008-04-12 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback