080417

När man talar om bloggen... Så är det kanske dags att skriva lite. Oj, nu kommer jag inte ihåg när eller vad jag skrev sist så ursäktar mig redan nu för eventuella upprepningar.

Det är vår, check. Den vet vi. Den är härlig att veta. Jag fick lön den 15:e, hurra - det firar vi med glass! Lyckades vi även bestämma att varje lön nu ska firas framöver? Det var ju kul i så fall...

Jag har fortfarande inte hämtat ut mina jekla brux, det där kommer ju bara inte alls att gå bra? Ahja! Orka, nej livet är för kort för att oroa sig (mig) för sådana saker! Jag tycker om att vara glad nu och fokuserar på det... Absolut bäst är att ha sitt eget lyckopiller, det är bäst, han är bäst.

"Jag klippte mig idag." Hah! Nej det gjorde jag inte, men Stina klippte mig. Rock-Stina från Dalarna, hon vet hur jag vill ha mitt hår. Så nu är det grymt urklippt och känns jättetunt, men funkar tokbra att fluffa upp... So I'm happy. Men ska fixa färgen också, mörkbrunt, rött eller svart är frågan! Bidra gärna med åsikter.. (ojoj vad alla kommer att tok-kommentera nu va, inte nej) ;) Änywho.

Ska bädda sängen, plocka upp min tvätt och räkna lite Sannolikhetsteori och Statistik nu. Tjo ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Svart och rött röstar jag på! :D

2008-04-17 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback