080427

Jag är ledig idag, det var som tusan! Länge sedan känns det som... Men denna vecka som kommer blir ju visserligen också lite ledigt eftersom vi inte har skola på torsdag och fredag. Försökt vara lite vettig idag, dammsugit (städat upp efter mitt självmordsbenägna glas..), pluggat (lärt mig lösa derivator och integraler för femtioelfte gången..), eh, softat..vilket jag tycker är rätt nice! Inte varit ut så mycket än, men hoppas på en liten promenad eller något framåt kvällen.. Hoppas på att få ett visst sällskap också, vore fint.

Annars? Mja, i fredags så såg jag till att haka på det glada gänget som hade haft mottagningskonferens under dagen (som inte jag var med på pga distansPhös grejen ;)) Änywho, mycket mys med medianer och dataloger vid KTH och Ugglan. Lite öl, lite brännboll, o kubb..tydligen.. jag var mest med på ölen ;D Sedan lite mer mys i Escapen (blev det rätt nu?) i alla fall, Datas sektionslokal. Där skedde lite ölprovning (för mig i alla fall), nyskapande av media-shot! och singstar.. Men det är även helt okej att gömma sig i mörkret, haha. Sedan blev det Harry B James för Kivi, Oscar, Jocke och mig. Blev inte så länge men nu har jag ju varit där i alla fall :)

Upp och jobba igår, har inte så mycket mer än så att säga. Det gick bra, hade rätt lite att göra...

So ehm, kanske borde förvarna Enköping att jag lär dyka upp där i Valborgs-krokarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback