081213

Alldeles för mycket har hänt sen jag skrev sist, så för bästa uppdatering får du faktiskt kila in på resdagboken.se och leta efter AnnaKve. Där har jag skrivit ner det mesta. För nu tänkte jag inte ta upp något om det.

Utan mer om faktumet att jag åker hem imorgon! Hem, till Sverige. Stockholm, Enköping. Jag känner mig så redo för hemresa, inte bara för att packningen nästan är klar och för att jag bokat taxi till flygplatsen imorgonbitti utan för att jag är klar med Singapore. Jag är klar med Sydostasien för ett tag nu. Väldigt klar. Nu vill jag hem och fira jul med familjen och umgås med vänner. Fan vad skönt.

Jag är jätteförvirrad! Kan inte sova, knappt äta. Jag skakar och tänker på 1000 saker samtidigt. Jag antar att jag bearbetar allt som varit och samtidigt försöker se vad som komma skall. Skönt att få lite sorted out. Det är dags, nu jävlar. Jag kommer hem till Sverige med förväntningar och förhoppningar.

För den som känner för att skicka ett välkommen-hem-sms imorgon så går det bra efter klockan 20:00 ;)

Honey, I'm coming home.

Kommentarer
Postat av: veronica

hej! ja det vore faktiskt väldigt roligt att ses någon dag! kan tänka mig att det är skönt att komma hem till sverige :)

Postat av: veronica

hehe tack! och detsamma!

2008-12-13 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback