081221

Jisses. Jag har knappt hunnit med någon vettig tankeverksamhet dessa dagar jag varit hemma. Helt snurrigt. Träffat vänner, familj och släkt. Varit i Stockholm, gått på konsert, flyttat in i nya lägenheten och gått på tentapub. Feeling alive. Jag trivs här hemma, speciellt i Stockholm. Som flickorna och jag sa igår, vi är som en familj här. Opeth var jättebra i torsdags, tentapuben var great igår och jag har fått liite ordning i lägenheten. Nu är den invigd i alla fall ^^

Jag hinner inte skriva mer nu, ska packa en liten väska och åka till Enköping... Blir där över juldagarna. Snart back in Stockholm...

Kommentarer
Postat av: veronica

hellu! det låter bra du.. vi får se til att genomföra detta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback