080305

Ganska händelserik dag! Upp tidigt för att möta folk i skolan för tentaplugg - jag väntar en timme och hey, där kom de andra ;) Gick rätt så bra, eller inte, fick tok-ont i magen och förstår egentligen inte alls varför... Men lagom i tid för att det skulle bli bättre så åkte jag iväg in till centralen för att möta upp Lisa, kärt återseende! Hugriga som tusan var vi, så mot kina-restaurangen! Buffé, yeah! Gillar att vara vegetarian i sådana lägen, tänk att jag väljer mellan 3 olika små rätter, och det är svårt! (och jag blir tokmätt) Tänk då på alla er (förmodligen alla..) som måste välja mellan typ 10 rätter! Tok, kan inte ens tänka mig hur mätta ni blir ;)

Sedan med massa mat i magen och glada miner begav vi oss till ett väldigt välbekant ställe, Swahili Bob's! Hurra, Johan fick pierca min tunga. De är så goa där, allihop. Johan var riktigt snäll o go. Dit går jag absolut igen för fler piercingar och framtida tatueringar. Det är ju mitt favvoställe.

Så nu sitter jag här med svullen och öm tunga med en metallstav mitt i. Knäppa vi människor är. "Because I'm worth it!" Nej inte make-up, the pain! Moaha..nä.. Ehm jag ska nog sova nu. Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback