080316

Påsklov. Jag vet inte riktigt om jag ska nämna all stress, ångest och frustration som nu är över eller bara fokusera på vad komma skall och fina minnen. Hah. Ja nu så här i efterhand kan det väl vara roligt, men tentaperioder är något alldeles, alldeles...speciellt. Kan inte riktigt sätta fingret på det.. Men det är som en liten annan personlighet dyker upp då.. Mild grad av schizofreni kanske? Vem vet!

Men nu är jag gamla vanliga Anna igen. Det tackar jag verkligen för, tycker inte om mig själv under stress och ångestladdade situationer. Nu är det ju en veckas lov, åh det ska bli så nice! Åker nog till Enköping imorgon för att träffa familj, släkt och vänner. Får se hur länge det blir, sen ska jag försöka ta mig tillbaka hit för en riktig vårstädning av lyan. Träffa lite vänner i stan också, förstås ^^

Nu vill jag verkligen flytta. De flesta av er som läser här vet redan varför så bryr mig inte om att skriva om det. Så om ett år, högst - är målet. Hej.

Kommentarer
Postat av: solstolen

Tjohej!
Kan ställa mig i kön till de få (?) som inte vet varför du ska flytta :) En kort förklaring vore på sin plats! Allt bra annars? Hade!

2008-03-26 @ 00:38:03
Postat av: solstolen

EDIT: "varför du vill" och INTE "varför du ska". Rätt ska vara rätt! :)

2008-03-26 @ 00:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback