080318

Det snöar. Det snöade igår också. Jag är kvar i Stockholm, ska nog åka till Enköping ikväll istället. Igår var jag duktig och storstädade mina 17 kvadratmeter här och åkte till Ikea med Lubbe för att piffa upp mitt badrum med ny badrumsmatta, som förövrigt passade jättebra där inne visade det sig ^^ Sedan en musiklektion med tillhörande kaffe, sedan sushi och film - mycket trevlig kväll!

Sov länge idag, så skönt med lov och sovmornar! Inte gjort så mycket vettigt än.. Ska snart sätta igång och packa. Hoppas på att få träffa syrran en del nu när jag stannar i Enköping några dagar, vill även träffa Lisa, kanske hälsa på gamla skolan, hälsa på Farmor och Mormor.. ja hur ska allt hinnas med?

Sluta snöa, jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback