080327

Sista lönen från mitt förra jobb kom idag, så tack och hej! Andra lönen från mitt andra jobb kommer den 15:e april. Hurra! Ja, blicka framåt måste man väl. Att hitta motivation är svårt, och som en extra utmaning så här års så ska vi förstås ha Prosam. Kursen äger rum idag och imorgon. Imorgon börjar grupparbetet. Gick på första föreläsningen, sedan åkte jag till stan för att umgås lite med mig själv och titta på saker. Kom hem, tog en promenad och nu funderar jag på att läsa lite i Företagsekonomi-boken men vet inte om det blir mycket mer än så, funderingar.

För funderingar finns det ju gott om. Ringde i alla fall Johan igår också, så nästa vecka ska jag till Swahili Bob's och byta den låånga staven jag har i tungan till en lite kortare. Nice, så kan jag nog prata felfritt sen ;)

Jag ska jobba i helgen... Kväll igen. Som mina skiftledare säger: "Man kan ju i alla fall låtsas att man har ett liv om man jobbar morgonpass." Men..om jag jobbar kväll då? Nåväl, det blir nog bra. Sen är det skola igen. Nej, man ska inte tänka så! Nej.. inte det där hamsterhjulet. Hm.. Snart är det sommar och sommarlov! Sol..och jobb. Hm. Nåja, men lite fina events ska vi väl hitta på på vägen :D

Vad jag flummar när jag skriver här, förlåt.. Ringde Lisa idag och fick prata av mig lite, var nog välbehövligt! Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback