080506

Den sjätte maj år tvåtusen(tjugohundra)åtta. Ja så kan det gå. Kom på att det faktiskt är maj och ja, det betyder ju tentaplugg i mängder och snart sommar! Nästan hela period fyra har gått och jag har varit ovänligast inställd till plugg, hur detta ska gå.. ja det kan vi nog ana. Men men.

Imorgon är det förberedelseseminariet inför utbytespluggandet. Hoppas det blir givande så jag får lust att åka iväg nu. Jag vet ju bara att jag ska åka, men vore kul att faktiskt vilja det också.

Händer inte mycket. Var i Enköping några dagar här, hälsade på farmor, träffade familj, mormor och Lisa så det var bra dagar. Jobbade lördags och jobbar hela helgen som kommer...

Känner att jag inte riktigt levererar här idag, kanske borde återkomma en annan dag när jag har mer funderingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback