080523

Ta det piano, tack Malin jag ska försöka! Men idag har det varit som vanligt när vi skriver tenta. Förutom att jag inte drömt om tentan inatt! Men samma korta andningstag när vi går till skolan, och idag fick vi springa till V också för att ingen av oss kollat var vi skulle vara... Jag vet inte hur denna tenta "kändes".. Inte alls faktiskt. Jag klarade Indek-tentan och det är jag glad för. Orka betygshetsa, nej.

Ska jobba 05-14 lördag o söndag. Attans. Jag längtar till mitt liv hinner ikapp mig, det ska bli så jekla nice. Jag vet inte, finns inte så mycket mer att säga nu. Har två omtentor jag ska skriva varav en frivilligt (kanske..) och sedan har jag sommarlov. Hrm, jag menar jobb ;) Dagens skönaste får bli Mattias:
- Du då, ska du jobba i sommar?
- Naeh...

:D Lite avis faktiskt. Fan va nice med ett riktigt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback