081009

Tro för tusan inte att den här bloggen är död! Men ja, jag har ångrat mig många gånger om att jag skaffade resdagboken för min resa. Snälla blogg, förlåt mig!? Resdagboken är inte mycket att hänga i granen. (Jag måste säga att det uttrycket fortfarande fungerar, har provat det några gånger nu och - helt klart!) Hänga i granen alltså, whow!

Nej, jag är inte övertrött, har inte tagit något eller varit med om en nära döden upplevelse. Tvärtom! En nära livsupplevelse kanske man kan kalla det!

Endorfiner heter det. De är goa små..finer..? Anywho, vad de nu är så får de ju en människa att må bra och ibland även uppleva lyckorus! Det är snarare det som hänt mig. Why?

1. Sprang igår kväll, det liksom kickade igång endorfin-flödet.
2. Bokade resan till Japan ett par dagar sen, så sweet att ha något att längta till!
3. Börjar få kläm på Computer Graphics och, dra mig baklänges, det trodde jag aldrig!
4. Bästa Mattias har langat musik till mig, Scar Symmetry's nya! Trots att de låter som en powerkampanj för en sportdryck eller en pojkig tecknad serie (tänk Batman, Thundercats..ja jag vet inte pojkig men ändå) ibland, så är de fortfarande bra!
5. Beroende av How I met your Mother också, om du har senare avsnitt än säsong 3..hrm, langa!?

Sömn är underskattat. Sömn gör bara bra saker för kroppen!

Nu ska jag börja min dag, nice! (Jag skriver fortfarande i resdagboken också, men detta kändes inte som att det hörde hemma där) Ah, och parenteser är ju något jag "lärt" mig att använda här pga alla uppsatser. See you later!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mmm, jag gillade inte alls designen eller upplägget på resedagboken så därför bestämde jag mig för en blogg på wordpress.com istället.

Trevligt att du längtar hit för övrigt, ska bli roligt att få träffas för första gången på inte fullt fem månader eller vad det nu blir. ^^

2008-10-09 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback