090718:3

Uppdatering.

Jag hade en underbar vecka i Hällefors förra veckan med Markus och annat folk. Riktigt roligt att få prata lite mer med Cillan, Markus brors tös, jag behöver lite mer vänner i Hällefors :)

Denna vecka har jag jobbat på 3 och varit (äro) sjuk i halsont.

Igår begravdes min kära gammelmormor Anna som somnade in 92 år gammal, sov gott gammelmormor...

Londonresa för pappas 50-årsdag är bokad, såsom musikalen Fantomen på Operan. Mor och far, Malin och Thomas, jag och Markus åker, det ska bli otroligt roligt!

Semester om ca 2 veckor. Underbart att få hela lediga veckor med Markus :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, London ska bli richtich skoj!! Kul att ha ngt att se fram emot. PÖSS!

2009-07-19 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback