090606

Underbara helg.

Och underbara Markus :) Började dagen jävligt bra igår med träning på World Class med Tora (Svar på kommentar - jag har också träningsvärl så det känns galet bra!) Sedan belönade vi oss med en varsin latte och mötte upp Markus på Centralen. Han var lite trött och tossig efter den långa bussresan efter att ha jobbat natt dessutom.

Vi sa hejdå till Tora för att åka hem och handla lite och införskaffa blommor till studenterna som skulle firas. Sen fick Markus sova lite medans jag fixade med hårtoning, smink och kläder inför kvällen  - vid fem-tiden bar det av till Skanstull för att fira Melina och Jesper. Många i släkten var där och det var såå roligt att träffa alla! Vi ses igen om en vecka när vi ska fira Micke i Enköping.

Dagen idag har varit lugn, underbart att ha Markus här igen efter en så lång tid... Blir tufft sen när det är dags för Metaltown och jag inte ska följa med ;) Två veckor...

Jag saknar Lisa också! Ska bli så roligt att få ses igen på fredag - Lisas födelsedag! Vad önskar du dig Lisa? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig... Dollar till USA-resan? Flipflop? Strandväska:)

Någon rolig festtopp? Något till hemmet? somrigt nagellack? Eh, presentkort? Pocketbok? Jag tror nog du kommer på någe bra :)

2009-06-07 @ 14:25:12
Postat av: Melina

Det var så himla rolit att ni ville komma! vi ses imorgon hos Micke också. Tack så jätte mycket för blommorna och presenterna!! Kramar

2009-06-12 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback