090611:2

Dagen.

Förutom sko-inhandlingen så borde jag ju nämna resten av dagen! Toppenbra dag idag. Längtat efter denna torsdag hela veckan. Mötte först upp Tora i Kista vid kl 11 för att köra ett 45 min pass spinning och sen ett fullgott styrkepass på det. Det visade sig att det inte var Ida som skulle hålla i spinningen, hon var förkyld så det var en annan kvinna (äldre) som hade passet. Jag har spinnat med henne en gång förut and I did not like it! Inte heller denna gång. Människan glömmer ju någon typ av aircondition i rummet så det blir äckligt varmt och svettigt fastän det inte borde bli såå illa (har kämpat mer på andra pass utan att bli så överhettad) så något fel är det. Sen att hon har en röst som låter som en hes mus hjälper inte särskilt mycket, gillar inte hennes upplägg på passet heller och peppningen är lika med noll! Tråkigt! Men Tora och jag klarade oss igenom passet i alla fall.

Sen följde ett effektivt styrkepass i gymmet varpå vi sedan gjorde oss i ordning igen för att möta upp Cissi på Centralen. The girls of IT-management - reunited! Gick till ett mysigt och trevligt café och åt sallader (jag fick en vegansk bulgursallad med avokado - mums) och drack kaffe (no sojamjölk = dubbel espresso straight up!). Förutom mat och dryck i trevlig miljö så pratade vi om allt och inget i några timmar. Riktigt roligt var det, det lär vi göra om!! Flickor behöver tjejsnack ibland.

Sedan skulle Tora på träning så jag och Cissi satte av mot Feet First för att kika på skor. Gick därifrån med ett par urgulliga Hush Puppies (se föregående inlägg). Så nöjd! Sedan lite mer shoppande tills vi skulle skiljas åt.

Toppenbra dag verkligen! Imorgon ska jag till Enköping och träffa my man, syster och bästisen ;) Bästa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitsnygga skor!

Ätr grymt impad av den dubbla espresson, hur pallar du!?

Ses om några timmar!wihoo, vi ska ha en superkul kväll!! Kraaam

Postat av: Emilia

Hoppas du hade en kul helg :). Nu ska jag snart bege mig mot mina gamla hemtrakter :). Kraam

2009-06-15 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback