090516

Studier och morötter.
Mer specifikt studier inför tentan på onsdag. Kursen heter Organisations, IT-systems and Management. Två kursböcker, ett kompendium och diverse föreläsningar och extentor ska gås igenom innan det är dags.

Pluggade med Cissi, Tora och Alexander ikväll. VI fick en hel del gjort, trots att jag (vi?) är ganska ofokuserade :) Jag hoppas att vi alla klarar denna tenta så vi slipper komma tillbaka till KTH Kista för en omtenta. Upplevelsen i Kista har kanske varit lärorik, men vi alla saknar gamla goda V-vägen och återkommer så snart som i höst!

Det bästa med den här tentan är nog ändå belöningen efteråt! Först lite partaj med teamet på 3 på onsdagkväll. Sedan reser jag till Hällefors och stannar där i 6 dagar! Underbart det kommer bli... :) Sen verkar det också som att jag följer med till Metaltown i sommar! Jag ska räkna en gång till på min budget, men det ser ganska lovande ut, tillsammans med skatten man får tillbaka sen också ^^ Tentapub får man ju inte glömma heller, onsdagen efter tentan, får se om det blir nå med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback