London:4

Söndagen.

Dagen då vi skulle åka hem igen. Usch vad jag inte ville det, jag trivdes så bra i London! Dessutom så hittade vi massor av nice affärer på lördagkvällen med supersnygga skor och reor! Söndagen börjades med hotellfrukost och utcheck från hotellet. Denna dag regnade det och blåste småspik. Snacka om att vi hade tyr med vädret, tre dagar med jätetfint väder med varma temperaturer! Så vi åkte ner till Debenhams med taxi och ville kika lite mer i butiker. Fick vänta ett tag inne på The Body Shop som hade öppet när vi kom ner och så fikade vi på ett café för att vänta på att alla stora köpcentrum skulle öppna. När allt öppnat var vi in på Top Shop, Debenhams och lite diverse andra butiker. Jag är kär i Top Shop London! Gaah och sko-avdelningen, dräggel vad jag ville ha de flesta... In a range from 300 - 4000 kr ungefär. Galet. Jag ska tillbaka till London någon gång när jag har pengar och shoppa galet!

Vi åkte sedan tillbaka till hotellet, varifrån vi gick till busshållplatsen. Tog bussen till flygplatsen, åt och drack på flygplatsen Stansted för att sedan ta flyget till Västerås och sedan tåget från Västerås till Stockholm. Restid ett x antal timmar. Jag var hemma vid 00 inatt.

Det var den underbara London-resan för 2009! Jag hade kunnat beskriva allt mycket mer detaljerat men då hade du inte orkat läsa.

Cheers, I'll see you again London! Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback