Te-bloggning

Det händer på morgonen, det är helt casual och utan några som helst kreativa tankar...det är te-bloggning.

Jag sippar på min kopp te, ska snart kamma och föna håret, packa väskan och gå till skolan. Jag har inte egentligen hunnit uppleva något än idag, jag vaknade till ett sms från tysslingen som sa god natt - han jobbar natt denna vecka, råkade dricka mitt te lite för fort och bränna mig lite och kikat statusar på facebook. Det är vad som hänt.

Vad som ska hända är en 3 timmar lång lab i XML med Tora och Karolina, sedan lunch. Efter lunch är det en 2 timmar lång föreläsning i Spektrala Transformer och efter det ska vi labba lite Spektrala också (läs; programmera i Matlab)... Sen är jag väl hemma vid kanske 18-tiden. Då ska jag göra hemtalet i Spektrala eller skriva nåt nyttigt plugg. Vid ca 22-23-tiden är det läggdags.

Dagarna är olika varje dag, men ack så lika ändå. Längtar till helgen!



Lilla stranden i Hällefors. Galet gott, kan det bli sommar igen?

Kommentarer
Postat av: C

nix är ledig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback