Det är en sjuk värld.

Vad har hänt sedan sist?

- Svininfluensan har fortsatt härja, dock har jag personligen inte erfarat detta utan har fått nöja mig med två förkylningar istället.
- Tatuerat mig igen, hos Henrik som nu är på Art by Fanfir.
- Läst en period till på KTH; Spanska, Projektledning och Digital bild för publicering. Tentat halva digi.bild än så länge.
- Hälsat på familj, vänner och pojkvän om helgerna.

Hm. Det låter inte som så mycket. Skolan tar dock väldigt mycket tid, läser 1,5 terminer på KTH bara denna hösttermin. Men har inget jobb, slutade på 3 och det var nog ett av de bästa beslut jag gjort denna termin. Det hade aldrig fungerat. Får lite ströjobb av Academic Work fortfarande.

Just nu är det tentaplugg som gäller inför Projektledningstentan på lördag! Efter det blir det Hällefors och hemtenta i digi.bild innan planet mot London lyfter med 6 förväntansfulla födelsedagsfirare! Pappa fyller nämligen 50 år nu den 30:e oktober så de bjuder med syster med man och mig med man till London! Det blir turistande, shopping, musikal, god mat och dryck! Underbart!

Nog med uppdateringar for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback