Åh denna helg

Jag har inte bloggat hittills i helgen, eller i alla fall sedan fredagkväll. För vad hände då? Jo Markus kom ju hem! Två veckor senare, varav en vecka för sent så dyker han upp i dörren, brunare, fräschare och snyggare än någonsin - min älskling! Vi hann prata igenom litegrann, lite om hans resa och lite om mina nya skor ^^

Igår jobbade jag och sedan var det snabbt hem och svida om till Medias Födelsedagsgasque/slutfest för jubelveckan! Det var en helt underbar sittning, och Markus första dessutom, vi avnjöt gasque-mat och cider, öl, snaps och punsch som sig bör! Efter ett x antal sånger och gyckel så led sittningen mot sitt slut och efterköret tog sin början. Jag och Markus minglade runt, dansade lite och beslöt oss sedan för att gå hem.

Idag har jag jobbat hela dagen och blev bjuden på tacos och rosé när jag kom hem! Lugn kväll med mycket lägenhetsprat, snart bär det av! Adressändring, uppsägning av bredband och packning återstår.

Jag fick denna goa parfym av Markus när han kom hem!

Rosa kanske inte är så jag, men jag gillar doften och jag gillar att Markus gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback