gott och blandat

Dagen har bjudit på mycket känns det som, men det är ingen speciell dag, alls. Dagen är visserligen speciell för Jasmin som fyller år idag, grattis :)

Men min dag har varit ganska intetsägande. Vädret har varit underbart, men det sitter någon liten spärr i mig just nu som inte tillåter mig att känna så mycket. Kanske har att göra med stressen som kom i morse med liten kris på "redaktionen", rätt ointressanta etikdilemman på seminariet och exjobbsinfo som jag redan visste det mesta om. Ingenting inspirerar mig idag. Man kan inte alltid ha bra dagar, då vore de bra inte lika bra?

Imorgon kommer Markus hem, och jag är ledig i helgen - det blir så bra!

Ikväll ska jag bara försöka försvinna lite, läsa en bok kanske. Tillbaka till verkligheten imorgon!


Bild från midsommar 2009, det spöregnade hela dagen och kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback