KTH

Idag har jag, Cissi, Tora och Karro jobbat med Mediejuridik. Vi skriver om Kårobligatoriets avskaffande ur etisk, ekonomisk och juridisk synvinkel...

Änywho. Jag blir glad över att KTH Valhallavägen är så fint på våren/sommaren. Det känns riktigt bra att komma in på borggården när allt är grönt, solen skiner och studenter sitter på all öppen yta there is. Jag skulle inte vilja gå på någon annan skola bara för att KTH är så fint, typ. Jag vet att jag sa det första gången jag var där och jag sa det när jag och Matte brukade ha sällskap till skolan och jag säger det nu.

Såhär såg det ut idag:


Framsidan med "Millespottan" och vy ut över valhallavägen. Bilden är tagen från rummet där vi satt och pluggade idag, högst upp i D-huset. (det högra från Valhallavägen sett)


Inne från köket på plan 6 i D-huset så kan man få denna vy över borggården. Tänk er när träden dessutom är gröna, det är underbart fint!

Kom och hälsa på hos oss på KTH i vår!

Kommentarer
Postat av: Matte

True, true.. =)

2010-04-26 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback