Lön för mödan

Idag redovisade jag laboration 3 i Programutvecklingsteknik, check! Sedan dess har jag ägnat mig åt att researcha och skriva om etik-delen i Mediejuridik-rapporten. Det har faktiskt varit grymt kul att flumma loss idag. Ofta gillar kanske inte teknologer i allmänhet att flumma. Vi gillar formler, modeller, metoder och funktioner.

Idag har jag skrivit om Utilitarism och Identity Work, så intressant att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att läsa någon bok om det sistnämnda.

”How one is situated in time and space by self and others is structurally given and thus structurally determined.” Snow & McAdam

För att återkoppla till rubriken. Denna vecka har varit kick-ass jobbig fast rolig också. I helgen vill jag fira vår sista kväll i Bergshamra, vår första kväll i Fruängen och mysa ute i solen (efter flytt). Underbart att flytta också!

Hejdå 23 kvm studentlägenhet, hej 68 kvm trerumslägenhet!
Hejdå manuell disk, hej diskmaskin!
Hejdå tvättid, hej tvättmaskin!
Hejdå improviserat samboliv, hej riktiga samboliv!

Hej IKEA ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback