Vännerna

Otroligt roligt att träffa vännerna hemma i Enköping. Jag får sån inspiration av att umgås med mina vänner. Kusinen med lilla bäbisen i magen har mognat massor redan och det ska bli jätteroligt att få träffa den lille krabaten sen. Syster är alltid syster och en av mina bästa vänner förstås. Umgås när vi kan, men blir ju aldrig obekanta!

Jasmin och Jenny, två vänner från forna TE3b på gymnasiet. Två mycket företagsamma tjejor, jätteroligt att få lite updates och spåna på nya idéer.

Lisa, "bästis" sen småskolan och fortfarande en mycket god vän! Vi känner varann nästan lika bra som syster och jag, och har alltid lika roligt när vi umgås. Trots att jag var lite svårstartad i helgen så blev det ju bra till slut. Nu ser jag fram emot en ny dejt här i Stockholm snart!

Jag behöver dock tips på nya ställen man kan gå ut och äta i stan? Caféer och restauranger! Tipsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback