Var är han?

Nej han är inte hemma än. Markus är kvar i Tunisien, men som sagt verkar det inte gå någon nöd på dem där nere - sol, bad och windsurfi'n, nä det låter inte så pjåkigt!

Markus mor ringde mig igår, vi konstaterade att det är tomt utan dem här hemma och hoppas att de kommer hem snart!

Vi ska ju snart flytta också... Två hela små flyttkartonger packade jag idag. Längtar tills allt är i sin ordning i nya lägenheten, Markus är hemma förstås och allt är toppen! Soon enough.

Miss you dude! Kom hem!



-----update-----

Han ringde nu! Åh! Jag har inte hört hans röst på 12 dagar! Jag SKITER i om ni tycker jag är larvig, tårarna sprutade och jag saknar honom sååå mycket! Helt sjukt vilken underbar människa han är, och jag vill ha honom häär!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kärlek är inte larvig.

2010-04-27 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback