Dunderförkyld

Jag brukar bli sjuk på helger och lov OM jag nu ska bli sjuk. Men jag antar att eftersom jag jobbat hela jullovet så tyckte min kropp att det nog var dags för den årliga förkylningen. Känner mig rätt så golvad så tog precis två alvedon och ska strax krypa i säng.

Men skolan har ju som sagt börjat, kurserna jag läser är Mediejuridik, ekonomi och etik; Innehåll och uttryck i Media - tema Framtidens musik/musikens framtid och Human Resource Management. Det verkar helt okej so far, alla tre kurserna verkar faktiskt roliga. Känns bra.

Utöver skolan denna termin så blir det att leka ekonomiansvarig för tidningen Uttryck, gjord av medieteknikstudenter varje år, och jobb på Kjell&Company.

Det ser ljust ut, underbart att mörkret/ljuset ute också går åt rätt håll, snart får vi njuta av våren!

Nu: däcka-dags. God natt!



Njut av denna bild från Tioman Island, hösten 2008. Ibland längtar jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback