Fylla sig nåt år

1 år eller 1 dag. Det är olika hur man ser på det där med att fylla år. Jag tycker att jag blir en dag äldre, men krogarna verkar tycka att man blir ett helt år äldre... 23 år imorgon alltså. Kl. 23:27 den 29 juli 1987 föddes jag på BB i Uppsala. Stolt(?) mamma Carina och pappa Björn, samt syster Malin, 2 år och 20 dagar äldre.

Packat hela dagen har vi, sedan åkte vi in till SKHLM för att shoppa lite? Markus ville gå lite för sig själv ett tag, I wonder why! :D

Sedan var frågan, innekväll, drinkar eller utekväll? Verkar bli innekväll, men ack så mysigt ju. I have plenty of days att gå ut och partaja! Speciellt nu när vi flyttar närmare stan med 1 (EN) mil!! Får se hur det blir med morgondagen, Grönan om vädre tillåter... annars vadå? Tipsa!

Ska i alla fall försöka få med mig kameran så det blir lite kul bilder :) Ikväll får ni dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback