Inspiration

Haft en lugn och skön dag idag och bubblar fortfarande av glädje och lycka. Se upp för mig om ett par dagar? Kommer jag ner i en dal snart igen? Ääsch, det tar vi då! Nu är jag på topp!

Sjukt inspirerad, av..allt! Känner för att dra ihop ett gäng drivna tjejer och dra igång en brainstrming session och ett crazy projekt! Vad roligt det vore! Det är inte så svårt, det har jag lärt mig. Endast du sätter gränser! Jag vill göra så mycket. Ett litet projekt, eller ett exjobbs-projekt snarare är ju i alla fall på G just nu. Ett par möten är inbokade och jag är pepp! Hoppas att ännu fler hör av sig.

Så vad säger du, ska du vara med? Vad vill DU göra?


min bild från NTU, Singapore, där jag hade inspiration

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud va kul att höra Anna!



Lycka till med vad du än tar dig för! :)



Hoppas på utbyte av inspiration när vi ses på torsdag!



Kram

2010-06-08 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback