Rollercoaster

Life is one of those...

Idag är jag lycklig. Fick vakna med älskling i lugn och ro, tog sedan en endorfinfylld joggingtur och gjorde mig sedan i ordning för att åka in till ett möte på skolan.

Det är inte bara dagens aktiviteter som gör mig lycklig. Jag är lugn, för första gången på länge. Jag är lugn och känner mig säker. Jag tänker mycket på vad som gör mig glad, vad jag har i livet och vad jag älskar. Jag tänker att jag är glad för att jag och mina närmsta har hälsan och mår bra. Jag är glad för allt materiellt, som lägenheten vi bor i och de sköna nya träningskläderna jag invigde imorse. Jag är glad för mina och Markus känslor, öppenhet och ja allt. Glad för att få umgås med så goa människor i vardagen.

Jag är tacksam och lycklig!


lyckotroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback