Smått

och gott.

Sara och jag tog tag i ekonomin för Uttryck idag, i flera timmar satt vi med föregående års bokföring och årets deklaration och bokföring.. Det är mycket att ta in för mig som är en total ekonomi-noob, men det är rätt roligt när jag börjar förstå. Måste ju ha lite koll så det egna företaget inte går helt åt pipsvängen sen ;)

Sedan knatade jag runt på Liljeholmstorget, det lilla centrumet där. Hittade lite sommarsmink och en bikini till mig och en present till bästaste Lisa som fyller år på lördag! Imorgon ska jag bjuda henne på glass och snacka massa strunt!

Nu funderar jag starkt på att skicka in min mobil till 3 på reparation då den sprakar i högtalarna trots att jag inte har på hög volym alls (dock ska den inte ens spraka då). 3 presents; Sony Ericssons skitmobil W995... Nya iPhone 4? Ja tack!

"It's all about the money, it's all about the dum dum dadada dum..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback