Long lost friend

Efter en liten bloggtorka så tänkte jag dra igång igen med ett inlägg om mina vänner.

För någon vecka sedan så träffade jag Emilia igen, efter minst 6 månader. Vi åt scones och drack te och pratade i timmar. Emilia och jag jobbade på 3 samtidigt, och slutade ungefär samtidigt. Jag tycker det är sjukt roligt att prata om allt mellan himmel och jord på det viset! Long lost friend 1.

Igår träffade jag Clara igen, efter minst 4 år. Ja, fyra år. Galet roligt, vi "afterworkade" typ och gick till O'connells, Axess och Medusa i onsdagsnatten. Trots det långa uppehållet så fann vi oss också pratandes om allt mellan himmel och jord. Mycket roligt, superkul att vi har kontakt igen! Long lost friend 2.

På lördag ska jag träffa Lisa för en fika i Enköping City. Vi sågs för inte så länge sedan, men vi har kämpat med vårt distans-vänförhållande i snart fyra år med. Det som är så gött med Lisa är att vi beter oss precis som vanligt när vi ses, det är få som känner mig så bra som henne och vi har mycket bakgrund gemensamt! Long lost friend 3.

Padraíg och jag har våra stående, fika/lunch/middagsträffar. Vi bodde i samma korridor på Gärdet på den tiden. När vi ses dricks det ofta vin och äts veganskt! Nästa träff blir det middag + vegan cupcakes, nom nom! Long lost friend 4.

Jag hoppas på att få ihop en tjejträff med mina forna TE-tjejer, Jasmin, Jenny, Johanna och Sofia under påsken. Vi har väl inte setts mycket på snart 4 år heller. Uppdateringar är en nödvändighet! Hörde jag talas om brunch? Får se vad det blir. Long lost friends 5.

Ingen nämnd ingen glömd? Äh, jag kommer ihåg dig nästa gång ;)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback