Eftertänksam

Tankar under dagens gång:

Ca. kl 10: "Jag älskar Markus och det är underbart att vi får vakna tillsammans varje dag nu!"

Ca. kl 12: "Det är jättevarmt ute!"

Ca. kl 13: "Vill inte gå in och sitta i en datasal!"

Ca. kl 15: "Wow, det funkar fortfarande...snart kommer det att skita sig..."

Ca. kl 17: "Äh, vi tar det imorgon..."

Ca. kl 17:30: "Ska jag shoppa det där...näeh.."

Ca. kl 19: "Jag önskar att jag fick göra om, och göra rätt..."

Ca. kl 20: "Snart exjobb, underbart! Snart ut i arbetslivet, underbart! Full av energi, inspiration, motivation! Men inte för det jag gör just nu..hm.."

Ca. kl 20:15: "Jobbigt att få fram den personen man är i olika sammanhang, hur är jag, vem är jag, vad vill jag?"

Ca. kl 21: "Skönt med lite avkoppling, Desperate Housewives......."

Ca. kl 22: "Jag ska utsätta mig för massor av saker jag kan lära mig av, jag tänker aldrig vara rädd för det jag vill, jag ska kämpa och jag ska.."

Ca. kl 22:30: "Vad vill jag, vem är jag, hur gör jag, när ska jag..?"

Slutsats: Kvällar do you good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback