Produktiv

Väldans vilken produktiv dag hittills! Hunnit få klart labb 6 i Programutvecklingstekniken OCH skrivit klart mina Prosam-dokument! Det sista jag skrev funderar jag på att lägga upp här på bloggen eller i en fil nånstans som ni kan hämta om ni är nyfikna. Uppgiften var för oss gamlingar som går i årskurs 4 att skriva om vår utveckling som skett sedan ettan på KTH. Personlig utveckling, mognad, färdigheter som införskaffats och så vidare. Jag trodde att det skulle bli en riktigt tråkig uppgift att skriva men det visade sig att det var riktigt kul!

Klockan är innan lunch bara och jag har möte klockan 13... Vad ska dagen bjuda på sen? Kanske kika på labb 7 i Prutten, göra något för IUM:en, fixa med Uttrycks ekonomi, ta en springtur, tvätta och städa lite? I'm on a roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback