Tekniktipset!

Innan jag ger mig in på småelektronik eller antennteknik i mitt tekniktips a la Kjelle så smygstartar jag med till exempel som senast, högtalare och Fråga Kjelle-boken. Eftersom jag jobbade denna helg som var så är det dags igen.

Något får mig att småle inombords och vilja rekommendera dessa för kunderna. Det är inte tekniken i sig som gör det. Det är ytligt nog det yttre attributen. 2,5" externa hårddiskar i 10 olika görsnygga färger!

Endast 699 kr för en 320 GB och 949 kr för en 500 GB!



"Verbatims bärbara 2,5 tums-diskar erbjuder goda transport- och backupmöjligheter i ett mycket litet och lätt format. Diskarna väger endast 150 gram och drivs direkt från USB-porten. Hårddisken levereras med Nero BACKITUP 4 Essentials som erbjuder enkel synkronisering och backup. Kan även göra en komplett kopia (image) av din hårddisk så du slipper installera om Windows om olyckan skulle vara framme." [www.kjell.com]

Visst vill du ha en, bara för att den är snygg?

PS. Dessa diskar i dessa coola färger rymmer 320 - 500 GB. 250 GB finns i silver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback